Інформація про курс. Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб сформувати необхідні навички і вміння корпоративного управління. Тому у курсі представлено як огляд концепцій, принципів і методів корпоративного управління, так і процесів та інструментів, які потрібні для вміння управляти діяльністю підприємств корпоративного типу в туристичній сфері.

Мета та завдання курсу. Метою вивчення вибіркової дисципліни «Корпоративне управління в туризмі» є:  - ознайомити студентів із сутністю та принципами корпоративного управління;  - сформувати необхідні навички і вміння корпоративного управління;  - сформувати корпоративну культуру підприємницької діяльності.  Для чого необхідно вирішити такі завдання:  - визначення сутності і принципів корпоративного управління в туризмі; - вивчення методів корпоративного управління;  - засвоєння принципів управління на основі цінних паперів;  - визначення проблеми управління корпоративними правами власників.