Інформація про курс. Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб сформувати необхідні навички і вміння корпоративного управління. Тому у курсі представлено як огляд концепцій, принципів і методів корпоративного управління, так і процесів та інструментів, які потрібні для вміння управляти діяльністю підприємств корпоративного типу в туристичній сфері.
Мета та завдання курсу. Метою вивчення вибіркової дисципліни «Корпоративне управління в туризмі» є: - ознайомити студентів із сутністю та принципами корпоративного управління; - сформувати необхідні навички і вміння корпоративного управління; - сформувати корпоративну культуру підприємницької діяльності. Для чого необхідно вирішити такі завдання: - визначення сутності і принципів корпоративного управління в туризмі; - вивчення методів корпоративного управління; - засвоєння принципів управління на основі цінних паперів; - визначення проблеми управління корпоративними правами власників.
- Teacher: Ольга Миколаївна Бакуменко
- Teacher: Володимир Іванович Дубовик
- Teacher: Лариса Іванівна Єпик
- Teacher: Ігор Миколайович Коваленко
- Teacher: Олександр Вікторович Коваленко
- Teacher: Людмила Василівна Крючко
- Teacher: Олена Миколаївна Осьмачко
- Teacher: Світлана Іванівна Потапенко