Анотація курсу. Освоєння освітнього компонента "Управління туристичними дестинаціями" дозволить здобувачам вищої освіти: засвоїти концептуальні засади управління туристичними дестинаціями; отримати практичні вміння і навички з оцінювання конкурентоспроможності та привабливості туристичних дестинацій; розвинути наукове мислення щодо розробки стратегічних і маркетингових планів розвитку туристських дестинацій та окремих аспектів їх діяльності; навчитись використовувати різноманітне програмне забезпечення та інші цифрові продукти діджиталізації процесів розвитку туристичних дестинацій. 

Мета курсу – формування у майбутніх фахівців з туризму наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології й практики управління туристичними дестинаціями різного масштабу на засадах сталого розвитку.

Завдання курсу – засвоїти основи формування дестинацій, принципи, функції та механізми управління ними; вивчити основні аспекти забезпечення конкурентоспроможності туристичних дестинацій різних рівнів в умовах забезпечення їх сталого розвитку; набути практичних вмінь і навичок використання інструментів маркетингу в діяльності туристичної дестинації; вивчити і використовувати кращі вітчизняні та світові практики формування та управління розвитком туристичних дестинацій; набути м’яких, універсальних навичок soft skills, які допомагають досягти успіху в професії, передбачають високі комунікаційні здібності та самоорганізацію, вміння вирішувати нестандартні завдання та передбачати конфлікти; забезпечити зацікавленість студентів в активній навчальній та науково-дослідній роботі.