Анотація курсу. У сучасних умовах у житті нашої держави актуальним є формування у студентів пізнання науково-теоретичних та практичних питань дослідження туристичного ринку, динаміки його кон'юнктури, розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства туристичної сфери в ринкових умовах.

Мета курсу: ознайомити студентів з принципами цифрового маркетингу у сфері туризму, сприяти формуванню маркетингового мислення  та придбання практичних навичок щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на вирішення маркетингових проблем туристичного підприємства та адаптації його діяльності завдяки маркетинговим інструментам до змін у зовнішньому середовищі.

Завдання курсу: - вивчити сутність і особливості інтернет-комунікації в туристичній діяльності; - дослідити он-лайн стратегії туристичної діяльності; - розглянути туристичні сайти, їх дизайн, наповнення, використання, просування; - вивчити поведінку та вимоги споживачів турпослуг з використанням інтернет-технологій; - визначити особливості роботи з пошуковими системами в Інтернеті; - ознайомитися з технологіями соціальних мереж та їх можливості у туризмі; - дослідити формування нових туристичних продуктів на основі аналізу даних вебаналітики; - проаналізувати використання даних для аналізу аудиторії он-лайн.