Enrolment options

Анотація дисципліни. Поступово прості облікові операції ускладнювалися, вони почали включати елементи аналізу туристської міграції. На сьогодні інформація та аналітика у туризмі охоплює величезне коло питань. Інформаційні та аналітичні дослідження проводять для того, щоб виявити, як туризм впливає на економіку країни, на платіжний баланс, а також для виявлення основних напрямів та тенденцій розвитку туризму для планування його матеріально-технічної бази, проведення маркетингових досліджень та просування продукту до потенційних споживачів. За кожним із перелічених напрямів інформаційного та аналітичного дослідження стоїть конкретний користувач інформації. Це уряди, національні туристські адміністрації та підприємства – виробники туристських товарів і послуг. У процесі роботи вони всі потребують нову інформацію про туризм та визначають її зміст, обсяг, форми та періодичність надходження. 

Мета дисципліни – отримання майбутніми фахівцями сфери туризму професійних знань у сфері методології статистики та аналітики, розумінням методів аналізу, що можуть бути використані для кількісної оцінки явищ у сфері туризму. 

Завдання курсу: - ознайомлення з основними поняттями, категоріями та методичними прийомами загальної теорії статистики и аналітичних досліджень задля оцінки соціально-економічних явищ і процесів, що відбуваються в суспільстві та впливають на ефективність туризму та рекреації; - отримання практичних навичок розв’язання конкретних статистичних задач та проведення аналітичного дослідження; - формування навичок узагальнення результатів інформаційного та аналітичного аналізу й розробки відповідних управлінських рішень. 

Guests cannot access this course. Please log in.