Enrolment options

Анотація курсу. В умовах ринкової економіки успішність роботи туристичного підприємства здебільшого залежить від ефективної стратегії розвитку, надзвичайно важливе місце в якій посідає його маркетингова стратегія, яка формує його ринкові стратегічні орієнтири.  Сучасний світ перейшов на траєкторію формування інтелектуального суспільства, яке базується на економіці знань, тому теорія та практика стратегічного менеджменту та маркетингу виходить на якісно новий щабель свого розвитку. Умови ринкового реформування економіки України обумовили формування нового маркетингового підходу до рішення проблем управління виробництвом й реалізацією товарів і послуг. 

Мета: формування у майбутніх фахівців сфери туризму наукового світогляду та спеціальних знань з теорії та методології стратегічного менеджменту і маркетингу, оволодіння сучасними методиками розробки стратегій розвитку туристичного підприємства, набуття практичних умінь і навичок використання інструментарію стратегічного менеджменту і маркетингу в діяльності туристичного підприємства. 

Завдання: вивчити технологічний процес стратегічного управління; засвоїти сутність та сфери стратегічного менеджменту і маркетингу; опанувати основи аналізу галузевої конкуренції і внутрішнього середовища підприємства; зрозуміти вплив маркетингового середовища на стратегічну діяльність підприємства; сформувати вміння портфельного аналізу підприємства, маркетингового стратегічного планування і розроблення маркетингових стратегій та інноваційної політики, спрямованих на задоволення потреб споживачів; вивчити процес формування та реалізації стратегій управління підприємством; оволодіти навичками стратегічного управління портфелем бізнесу підприємства; забезпечити зацікавленість студентів в активній навчальній та науково-дослідній роботі. 

Guests cannot access this course. Please log in.