Enrolment options

Мета дисципліни – формування комплексу знань та вмінь щодо основних теоретичних та методологічних підходів у дослідженні маркетингових стратегій органічної продукції, аналізу ринкових механізмів розвитку органічного сектору, а також формування навичок розробки та реалізації ефективних маркетингових інструментів у сфері органічного виробництва.

Після вивчення освітнього компонента здобувач очікувано буде здатен:

Критично оцінювати маркетингові виклики до продажу органічної продукції та виявляти фактори, що визначають інтерес споживачів до органічної продукції.

Аналізувати та інтерпретувати ключові тенденції розвитку ринку органічної продукції, враховуючи вплив екологічних, соціальних та економічних факторів на маркетингові стратегії. 

Застосовувати методологічні підходи для дослідження маркетингових стратегій у сфері органічної продукції, здійснювати критичний аналіз наукових джерел та розробляти рекомендації для вдосконалення маркетингової діяльності

Guests cannot access this course. Please log in.